Älskade Shoppingdag! ♥

Hejhej, kom hem för ett tag sen... Dagen börjades med att jag vaknar ( elr mamma väcker mig) kvart i tio. Och vi skulle bli hämtade av Missan och Helena kvart över! Lite kris situation. Jag skulle ju duscha o allt. Sen åkte vi till Stefan... Vi skulle tydligen ha ngn släktfika på min mammas sida.. Det var lite mysigt, mest trevligt va att träffa Helena! <3 Länge sen!
Sen tog jag 14  tåget in till Gbg med Nora & Tove. Jag var så himla shopping-sugen!! Kanske för att jag inte shoppat på länge?
Aja, när vi kom in till Göteborg tåg Tove bussen till Tuve. Nån kompis till henne fyllde tydligen år. Sen gick jag och Nora i affärer och jag hittade: Levis jean, en blus, längre cardigan, tubtop, ansiktspeeling, en väska(BEHÖVDES!), värme skydd till håret för platt-tång. Tror jag fick med allt! Jag har hittat massor idag :D är jätte nöjd med allt!
Bilder kommer senare, nu ska jag åka och ta ett kvällsdopp. :)

Har ni det bra? Hoppas det<3
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0