Blandade känslor...

Gordmorgon, igår var det sista dagen av Gothia cup. Nästan hela laget tittade på finalerna som spelades på Ullevi. Det är så tråkigt att det är över. Liksom nu kommer Göteborg återgå till sitt gamla tråkiga jag. Även om jag älskar Göteborg så är alla svenskar så himla stela. Liksom nu under Gothia, när vi ick på spårvagnen. Då så var det två andra lag som satt där inne, det var skit varmt men det andra laget tog upp en trumma och började spela ngn låt och helt plötsligt sjöng hela spårvagnen... Hur ofta händer det ?

Eller att det kommer fram folk som man aldrig sett och bara börjar prata? Asså visst, klart det finns äckliga typer som går runt, men vi har nästan bara stött på jätte trevliga människor. Det är en sådan härlig stämmning över hela Göteborg under Gothia cup veckan, och för mig hade det inte skadat med  en  vecka  till. :D
Nulängtar jag bara tills nästa år, vet inte om vi ska vara med då igen men det är kul att bara gå runt och titta på matcher med!
 
Nu ska jag äta frukost, se you soon! Pussar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0