Breakfast*

Godmorgon, käkar just nu frukost. Den består av blåbärspaj & te :D Mums! Kanske inte det nyttigaste men gott ;)
Men jag käkade blåbärspajen för det blev över från igår...

Och jag vet inte vad det är med mig, jag är helt seg i hela kroppen och ögonen är helt tunga. Även om jag sovit mycket dom senaste dagarna känner jag så ändå! Och igår, så gick jag och la mig kl10 vilket är väldigt tidigt. Men jag var så himla trött, men ändå kunde jag inte somna för ens tolv... Konstigt.:S  Jag känner att jag måste ruska av mig denna dåliga, sega perioden jag kommit in i nu! Det har nog ganska mycket med vädret att göra också. Man blir nog inte så glad i kroppen när det bara regnar??


Vad ska ni hitta på idag? Själv har jag inga planer... Får se vad som händer! Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0