♥Girls just wanna have fun ♥

Bilder från min "tjejmiddag" ;) Låt bilderna tala!


HAha, börjar då med en ego pic på hur min "facelook" va ;)
( Neutrala ögon och röda läppar)

Knasigtunderbara Nora!

Börjar kvällen med lite "Crossword Puzzle"



Konsentrations störande??

Fick fina presenter.


Huvudrätten... Glömde fota förrätten men det var bara en vanlig " tomat&mozarella-sallad!
Huvudrätten var min favvo tomatsoppa med foccaciabröd! MUMS

Mera spel :D

Mys

Ngn sjuk youtube film som Hedvig visade!

Efterrätt! Mumma!! Jag kanske visar i ett eget inlägg hur man gör!

Efterrätt!

Montering av efterrätt!


Klart!



FilmTajm





SingSTAR


Nora tog en stickepaus medans vi rockade vidare...








Goodnattt hope you enjoy the pics! :D

Nu måste jag nana... Gothia cup imorgon då måste man ju vara pigg.. :)

Kommentarer
Postat av: hedvig

haha jag gillar att jag är så överdrivet snygg på alla bilder! sjukt mysig helg hjärtat(L)

2009-07-13 @ 23:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0