Godmorgon*

Hejsan! Förlåt för att jag inte uppdaterat så mycket denna veckan men jag har ju haft fullt upp med matcher o GOthia...
Och vill ni veta en ganska pinsam hemlis? Jo, jag Signe Gry ska sjunka lågt och gå på Gothiadiscot! Kanske det är en sak man måse göra innan man dör? :P haha, ne men hela laget ska gå så dt kanske blir kul ?
Men om det blir för mycket äckliga killar drar jag där ifrån direkt! Nora, are you with me?!?!.. Okej du har inget val ;) <3

Jaja, nu ska jag duscha, raka benen m.m.... Vi ska ta en ganska tidig buss in till stan. Förresten, va fanken har man på sig på ett Gothia disco?

Pussar<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Ohnoooo! Usch så jävla äckligt där va, blä!

Om du vill smälta in i mängden så ta på dig dina kortaste skjorts bara bh, världens längsta extensions, mascara som klumpar sig 10 lager och voila* Your done! ;) Men ha så "kul" haha!

(kanske är bättre nu än när jag var där men.. Akta dig för turkar som kommer bakifrån, de är growse)

<3<3

2009-07-17 @ 15:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0