Godmorgon!

Godmorgon alla söta!
Åhh, förlåt för att jag inte skrivit ngt dom senaste dygnen! Men i förrgår var jag super förskyld & hade jätte ont i halsen, så jag låg bara i min säng & spelade sims... Den datan har inte internet och jag orkade faktiskt inget annat än att ligga kvar i sängen. Igår var det nästan samma, fast vid kl6 skulle jag och Nora ta bussen till några kompisar för att planera vår "västra götaland resa". Alla har nämligen frittidskort och det gäller ju i hela västragötaland så varför inte utnyttja det och åka runt?
Vi får se hur det blir med resan, alla kan olika dagar men det skulle vara skit kul om det funka!! Liksom att bara packa tält, kläder, mat och förståss frittidskortet och bara ge sig av! Skit mysigt!
Och som jag lovat kommer Peace and love bilderna komma upp! Jag tror jag hinner idag. Gänget vi var med igår, vi ska mötas på stranden kl13 men jag kanske hinner innan!

Sådär, nu ska jag käka frulle-bulle! Ta hand om er! Pussar.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0