Godnatt!

Godkväll. Kom hem med bussen nu. Har varit i stan hela dagen... Fösrt spelade vi match 1-1 men vi vann ändå vår grupp!  :D Sen åkte nästan hela laget paddan, när vi var mitt i havet började det spöregna... kulkul! Men det var bara att skratta åt det. Sen skulle vi ta bussen hem men när vi åkte förbi Heden så blev vi så sgna på att titta fotboll så vi hoppaade av och gick och tittade på fotboll. Sen gick vi till Vallhalla för att se när irak och libanon mötte varann.. Irak vann. Dom var mycket bättre.
Tack för en mysig kväll tjejer! Imorgon är det vinna elr försvinna!!! Så därför ska jag gå och lägga mig nu så jag är pigg som en mört imorgon ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0