HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Om ni nu vill veta varför jag inte skrivit på några dagar så ska jag berätta det nu. Jo, i Lördags så frågade min vän Nora om jag ville cykla med henne och Mathilda till hennes sommartorp... Så på Söndag morgon rullade vi iväg på varsin cykel med packning och ungefär fem mil senare rullade vi in på Svenstorp!
Det ligger ganske nära Ullared och jag som aldrig varit där ville dit för att se hur det såg ut... Jag hade inga förväntningar, trodde typ att det skulle vara ett halvsunkigt ställe med massa b-prylar.. Och visst fanns det mycket skit, MEN mycket bra saker också. Fast jag inte köpte så mycket fick jag med mig ett GuitarHero, duschkräm, pincett, sportbh m.m

Jag är helnöjd med vad köpte. Men faaan va mycket folk det var där inne! Aja, jag komm hem i förrgår och sendess har ja bara haft Uglybettymaraton ;) haha, LOVE UGLY BETTY!


Kommentarer
Postat av: Helena

Ullared är bra! Som du säger endel skitsaker men man kan allt hitta sina fynd:D Häsksaker är inget jag köper där dock, haha!

PUSSSSSSSSS

2009-07-31 @ 13:29:06
Postat av: Helena

Haha jag menade häsTsaker såklart;D

2009-07-31 @ 13:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0