Long Time Ago!*

Heej! Länge sen jag skrev. Iochförsig bara en och en halv dag men det känns som mycket mer!  Tjejmiddagen i fredags var superkul och mysigt! Även om vi kanske skulle ha gott och lagt oss lite tidigare än vd vi gjorde... ;)
Igår var det också mysigt, jag och Nora bjöd hem lite andra kompisar och hade pizzanight! Hahaa, vi gjorde alltså våra egna pizzor...Om det var ngn som inte förstod? Haha, okej nu är jag lite trött...
Men vi hade iallafall mysigt! Det var jag och Nora då. Sen kom Jessica, Maja, Anna, Antonia och sen var Hedvig kvar från i fredags. Kärlek till er!!! Och såklart Lovisa som åkte hem lite tidigare. <3

Som jag lovat kommer jag lägga upp massa smaskiga bilder från i fredags, i går fick kameran vila lite... Men först kommer dagens outfit ;()


Blus: Vila
Tuptop/tukjol: Monki

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0