Not so bad!

Hej, elller kanske godmorgon?.. Aja. Igår var hela laget på Gothia-discot! Jag hade absoluteinga förväntningar, jag hade bara hört att det var as äckligt. Mycket killar som klängde och bara små fjortisar som gick halvnäck :P
Haha, men jag tror faktiskt det bror på från gång till gång. Och hur man ser ut och vad man har på sig... Jag hade faktiskt ganska kul, nästan hela laget dansade tillsammans och om det var ngn äcklig kille (som inte vars nygg då...) som kom och klängde så hjälpte vi varandra med att ta bort honom... om han inte var snygg vill säga.. Det fanns inte jätte många snyggingar, men klart man såg ngn..

Ungefär kvart i tolv gick vi till donken för att käka, alla var vrålhungriga! Där träffade vi några trevliga stockholmare, fast vi var så jäkla trötta så vi orkade inte vara sociala så dom tyckte vi var dryga.. Haha!
Sen gick vi tll korsvägen och tåg halv 1 bussen hem. :D

Okej, visst klart det var mycket äkcliga små fjortisar som var väldigt översminkade och slemmiga killar som bara vill få till det med ngn tjej. Men jag kan bara säga att det blir vad man gör det till! Jag dansade bara med mina kompisar och vi hade jätteroligt :)

Nuska vi åka och titta på finalerna, Hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha det var inte min mening att skrämma dig eller nått, berättade bara om mina egna erfarenheter;) Men bra att du hade roligt, tror säkert att det är roligare om man är några stycken! :)

2009-07-18 @ 12:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0