We are all the winners, we are all the best! ;D

Hejsan! Inte mycket bloggande idag pga att jag spelade match imorse och att jag sen stannade kavr en stund med Nora i stan. Köpte ett par short och en bikiniöverdel från Monki... Egentligen skulle jag ha en liten fotostund och försöka ta fina bilder, men det gick la sådär... Vi var helt slut så jag orkade knappt ta några bilder. :P Haha, och vi tog en ganska tidig buss hem. Jag käkade kycklingsallad för ett tag sen och har inga speciella planer inför kvällen. Tror jag och Nora ska titta film :) Vi kan ändå inte gå och lägga oss för sent eftersom vi spelar match imorgon...

Och vill ni veta en sak? VI VANN MOT USA IDAG!!!!!!!!! Fatta :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0