Zzzzz.. Godmorgon..*

*gäsp* godmorgon! Vaknade precis av min systers jobbiga alarm!! Men det var bara bra för jag måste vara  uppe i tid idag. För jag har bjudit hem några kompisar på tjejmiddag ikväll eftersom jag fyllde år för ett tag sen... Så jag har lite saker som måste fixas.
Och andledningen till att jag inte skrev ngt igår var att jag inte hann, fixade massa för idag. Exempelvis så testade jag och min bror en efterätt som vi ska ha idag. Han hade nämligen hittat den på youtube, den heter "Strawberry Glory". Men på filmen fick man inte veta mått elr ngt så vi fick improvisera igår. Och jag kan lova.. Det blev sjukt gott!! Fast jag vet inte riktigt hur det kommer gå när jag ska göra det helt själv ikväll... Igår var ju brorsan med och han är jätte duktig på att laga med åså. Gaahh, jaja vi får hoppas på det bästa!
Nu måste jag äta frukost så att jag hinner städa rummet, hyra film, städa på övriga ställen, fixa iordning, dukam.m.
Innan gästerna kommer. Men ni får ha det så bra. Jag lovar er massa smaskiga bilder från ikväll!

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0