Godmorgon Tisdag*

Eller man kanske ska säga: God förmiddag.. Anyway, sitter och käkar frukost! Bestående av té, brämhults apelsinjuice & broccolipaj. Haha, lite rolig kombination.. Men mammas hemmagjorda broccolipaj är svår att slå asså! Jag äter inte broccoli i vanliga fall, men pajen... mmmmm! haha.
Idag blir det Dm match mot Bergdalen. Det kommer bli tufft, dom är riktigt bra vad jag hört. Men vi får väll kämpa på ;)
Annars ska jag bara slappa, kanske ut & gå.. Läsa, titta på tv. Helt enkelt bara chilla & ta det lungt! Det som sommarloven är till för.

Det är bra att jag hinner vila nu för att nästa vecka är det Peace and Love, & veckan därefter är det Gothia cup! Men det ska bli så kul på Peace and Love! Skit bra artister. Men innandess måste jag köpa ett par snygga jeansskorts & ett par shysta brillor! Det ända som jag tycker är tråkigt är att man inte får ha systemkameror på festival området! Själv fattar jag inte varför.. Man måste la få använda sin kamera??
lIKSOM VARFÖR SKA MAN FÅ ANVÄNDA EN VANLIG DIGITALKAMERA NÄR MAN INTE FÅR ANVÄNDA EN SYSTEMKAMERA?
 Aja, sånan är reglerna, även om jag inte fattar varför!! Idiot regler! HAha, men vi ska nog ha kul ändå ;)

Hörs senare! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0