Godmorgon

Godmorgon. Idag är det sveriges nationaldag! Jag brukar inte fira den med ngt speciellt. Brukar ni?
Aja, idag ska jag & Nora in till stan. Vet ni om affärerna är öppna? Äsch det borde dom..Elr? skit samma vi ska in i vilket fall ;)
Vi satsar på tolv-bussen. Hoppas vi hinner med den ;) har ej ätit, tat på mig, elr sminkat mig än. Men vafan det är lungt :P
Igår så var jag i borås en stund. Jag hittade en klänning, den är jätte snygg! Men det ända som jag är lite osäker på är att den är svart... Kan man ha svart på en skolavslutning?
Den är tajt & ganska kort, jag tänker ett par höga klackar till. Sen så ska jag nog piffa upp den med fina smycken..
Men vad tycker ni, kan man verkligen ha svart på en skolavslutning??? Hjälp mig!

Nu, måste jag fixa mig ;) Ha, det så bra, Pussar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker det lät fint när du beskrev det. ^^

Men om du hittar något typ lika fint som inte är svart kan du ju ha på dig det i sådana fall ;) Annars skulle jag nog ta på mig den där svarta klänningen ;)



Nu lät det konstigt. Men, Men :)

2009-06-06 @ 12:52:13
Postat av: Helena

Äh va fan! Ta på dig det du tycker är fint, skit i att det ska vara "sommarfärger". Då sticker du ju ut från mängden:D <3

2009-06-06 @ 15:29:28
Postat av: Agnes

Ja det låter snyggt :)

O om du piffar upp det med lite smycken o sånt så blir det nog superfint!

2009-06-07 @ 12:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0