Godnatt!*

Godnatt! Nu ska jag sova. Jag har haft en underbart mysig dag på stan med mina syskon. Dom bästa! Jag och Agnes skulle hjälpa Erik att hitta kläder.. Och det gjorde han. Han hittade massa fint! Hoppas han får mycket användning för det.Själv hittade jag en jätte söt & fin kjol.

När vi hade shoppat klart åkte min bror(Erik) hem till sig, medans jag & Agnes(syster) åkte hem till hennes & Tess lägenhet. Vi käkade lite mat, o sen kom Tess & stacey. När dom hade käkat klart satte vi på té & kaffe, tog fram bullar & kakor. Supermysigt!
Sedan följde Agnes mig till bussen. Jag var hemma vid halv tio. Sen dess har jag bara suttit vid datan & ringt lite samtal... :)

Imorgon ska jag åka & rida. Då ska min kusin Helena hänga med :) Sen vet jag inte riktigt vad vi hittar på! Men vi hoppas på lite finare väder framåt....

Sov gott! Dröm vackra drömmar!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Godmorgon! Sovit gott? Ville bara kika in, hoppas allt är bra med dig?

2009-06-13 @ 08:42:35
URL: http://fashionisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0