Goodnight!*

Hej, åhh gud! Va händer? Nejnu får det vara stopp på detta slöbloggandet. Jag vet inte varför men det har inte blivit mycket inlägg det senaste... Förlåt.. Nu blir det ändring på det!

Idag har jag vart i stan med systern agnes:) Jag tog tåget vid två in till stan, sen tog vi halv5 bussen hem. Jag köpte nya fotbolls-skor, avslutningsklänning,  och en ring& örhängen.
Egentligen har jag redan en klänning till avslutningen men idag lämnade jag tillbaks mina älskade skor..Men egentligen 700:- för ett par sky högaskor i fysk-läder? Okej inte för att jag inte gillar höga skor, jag älskar det. Men liksom det är inte så att jag har det varje dag + att det inte är den mest användbara skon. Jag hade behållt dom om det inte vara syntet skinn, riktigt skinn håller mycket bättre+ att det formar sig efter foten.

Jag hoppades att jag skulle hitta ett par andra skor, fast utan resultat. Men eftersom jag lämnade tillbaks mina skor, sa mamma att jag fick köpa en till klänning om jag ville.. Ingen av dom va dyra. Båda klänningarna blev tillsammans 650:- Och det är inte mycket för två klänningar!

Så nu har jag ett svart fodral, och en korallros schifong kläning att välja på inför skolavslutningen. Jag får ha mina vanliga svarta pumps till. Sen så köpte jag ju lite smycken idag som jag tänket ha.
Jag tänke fråga er om råd, vilken ni tycker är snyggast & vilken ni tycker jag ska ha.. Bilder kommer imon. :) Hinner inte ta kort o lägga upp nu.

Sov så gott alla underbara! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0