Grillis!*

Godmorgon!

Igår fyllde jag år, som ni vet. Men Nora skulle tydligen inte vara hemma hos mig, utan hon skulle på grillfest med hennes klasskompisar.;)
Men hon frågade om jag vile hänga på, men jag hade "kalas" för mina släktingar .. Men jag åkte när alla släktingar åkt :P
När jag kom dit sjöng alla för mig :) Vi var ca: 8 personer... Maja,Karin, Maja, Jessica,Nora, Jessica, Jag, Joanna.
Vi var hemma hos Jessica, nere i hennes källare elr aa. Vi tittade film, käkade massa godis,chips m.m. Sen skulle dom tydligen bada.. Mit i natten. Jessica hade nämligen en liten stran vid sin tomt. Så jag tog upp kameran & va beredd ;)
Alla näckade, iafall dom som badade! Haha, massa rump bilder :D
Sen lekte vi maskerad efter vi upptäckt alla utklädningskläder. ;) Jag har massa bilder som jag ska lägga upp, men jag ska in till stan om en 45 min och jag sitter i pyjamas utan att käkat frulle elr ngt! So I better ceep moving.

Jag är så himla nöjd med min födelsedag! Alla fina presenter jag fick.. Och jag hade jätte kul med alla tjejor sen. Pappa kom o hämtade mig & en annan johanna vid 2.. Vi skulle nite sova över. Det var perfekt att inte göra det. Utan att koomma hem & sen krypa ner isin egen säng var lovely!

Japp, nu måste jag stressa .. Ha en fin dag! Pussar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0