Hemma Hos Hedvig*

Hej! imorse gick det inte att komma in på bloggen av ngn anledning! Vet ej varför, allt dampade. Så jag hann inte skriva nått eller lägga upp dagens outfit.
Men jag åkte iallafall in till stan vid 12 för att möta hedvig. Jag måste nämligen ha ett par jeansshorts så vi letade efter det, men jag hittade inga. Istället fick jag med mig en kjol, & en tubkjol hem. ;) nejnej inte alls typiskt Signe att köpa det hon inte letade efter! :P

Nu är vi hemma hos Hedvig och jag ska nog sova här inatt. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer... Ska nog försöka hitta ett par jeansshorts igen. Vet inte om hedvig hänger med ut till mig eller inte. Vi får helt enkelt se vad som händer! :)
Nu ska vi käka en efterlängtad middag. Hörs!
Puss & kram // signe.

Kommentarer
Postat av: Sara

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" nu i juni! Detta innebär att du skyltas i min vänstermeny i en månads tid tills nästa Månadens blogg utses. För att delta i tävlingen lägger du en kommentar i det här (http://ssarapettersson.blogspot.com/2009/06/manadens-blogg-tavling-juni.html) inlägget, för att öka chansen att vinna så tipsa gärna dina vänner och läsare om tävlingen med ett blogginlägg, detta ger dig 5 extra röster om du går vidare (glöm inte att skicka länken till ditt blogginlägget i kommentaren). Hoppas det intresserar dig och jag önskar dig lycka till :-) (Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-06-17 @ 22:15:17
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0