Jävla skit!!

Hej, ingen uppdatering igår.. jag vet!  Dåligt med sant. Men inte lika kul att blogga utan bilder, o eftersom min mobil är pajj har jag inget att fota med!
Underbart med helg! Jag är helt slut, men det är bara att hålla ut för om en vecka är det sommarlov!! WHOOHUU!  Haha, det rimma litedär ;)
jaja, nu ska jag åka till borås för att titta på avslutningskläder.. Brukar ine åka till borås då jag tycker om göteborg mycket mer, men idag är det nödläge. Sen ikväll blir det antingen mys med mamsen för hon har varit borta några dar nu så det skulle vara kul att vara lite med henne, elr så skulle jag vara med Nora & matilda.. Vet ej hur det blir. Jag trodde nämligen vi skulle ha myskväll imorgon så när mamma ringde o fråga om jag ville hyra film sa jag ja.. Ilandsproblem haha.

Annars kan jag säga tt jag läser jävligt bra böcker just nu! Ena boken heter Tusen strålande solar. Den är skriven av Khaled Hosseini, samma författare som skrivit Flyga drake. Den känner nog dom flesta till. Har inte läst den men på so:n idag såg vi filmen Flyga drake. Den var jätte bra men så himla hemsk. Och att allt det där händer & hänt på riktigt.. Man kan inet fatta!

Sen läser jag en serie av Lian Hearn. Första delen heter Över näktergalens golv. Den är jätte,jätte jättebra! Jag är bara på andra boken än så länge, som heter På en kudde av gräs. Det finns 5 delar.
Så nu har ni några boktips som jag tycker ni borde läsa!

Och nu till rubriken, jo! Det är såhär att jag har beställt lite saker på internet. Blandannats två presenter. Detta var för två veckor sen. Båda två som skulle fått preseneterna har redan fyllt år. På sidan stod det att det inte skulle ta lång tid alls! Så idag ringde jag o frågade. Ne, men då har det såklart blivit något tekniskt fel. så dom sakerna har ine ens skickats. Men nu har dom det o jaghoppas dom kommer så snart som möjligt!

Men numåste jag sticka hörs ppussar !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0