jordgubbar & grädde*

Det kanske ska stå "med" istället "&" men skit samma! ;) Japp, ingen bra uppdatering igår... Hade helt enkelt inte tid och inte ngt att skriva om! På morgonen åkte jag in till stan för att fika med Agnes, Erik, Tess. Dom ville ha en liten "födelsedagsfika" och ge mig en present. :) Det var jätte mysigt, och jag fick en jätte fin platt-tång. Jag är superglad för dom hade köpt den som jag ville ha, flr den är det bästa man kan få på marknaden ;)
 Den sliter inte lika mycket på håret som andra platt-tänger gör. Det tar typ 10 sek för att den ska bli skitvarm. Nästan läskigt! Dom flesta frisörer använder den...   Ivilket fall så är jag super glad! Tack SÖTNOSAR! <3

Annars? Har jag inte gjort så mycket idag.. Klippte gräset förut, får ju hjälpa mamma& pappa lite iallafall... Nu käkade vi precis jordgubbar & grädde. Jag har lovat min kusin att cykla lite med henne så vi ska ut & cykla nu :P Jag tar med kameran & passar på att ta lite kort!



Hörs sen pusssar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0