Kalastajm & smashad mobil*

Hejhej, dålig uppdatering idag.. Jag vet. Men när jag kom hem så skulle jag ta kort på dagens outfit, det var utomhus & jag var själv så jag var tvungen att ställa mobilen på självutlösare. Så jag ställde mobilen stadig o satate på självutlösaren. Men just då kommer en vind så min mobil ramlar ner på betongplattorna och splashas. Jag som är opptimistiskt satte ihop den igen, men nope den fungerar ej.. Men lika bra det. Den har dampat ända sen jag köpte den. Jag får lämna in den på lagning, elr nej jag SKA kräva en ny mobil! Inte av mina föräldrar utan där vi köpte mobilen ;)
Jaja, anyaway. Idag har Tove sötnos fyllt 18år. Så jag var där hela dagen o åt god mat och tårta! Nu har jag precis varit ute på en mysig promenad. Tror jag ska duscha & sen gå o lägga mig. Det har blivit alldeles för sent dom senaste dagarna..
Jaja. Sov nu så gott. HOppas er dag varit toppen :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0