Morsning korsning!*

Hello, godmorgon. Idag är det söndag & det betyder att om bara 3dagar slutar vi skolaan, o vi får ju inte glömma min födelsedag ;)!! WIEE!
Jag har haft en jätte mysig helg tillsammans med massa trevliga människor! Noras familj var borta i helgen så jag har varit hos henne & vi har haft film/mys-kvällar med några andra. Just nu är man dock ganska död, för det har inte blivit jätte mycket sömn. Gick upp åtta imorse för jag hängde med Nora när hon skulle sälja GT. Egentligen skulle jag rida idag, men jag är sjukt trött så jag orkar inte det!

Istället, ska jag bara ligga framför tvn & mysa med en bra bok och en kopp té:)  Förresten, igår va jag o Nora på stan. Jag hittade ett par underbara skor till avslutningen! Nu är dom mina babys! ;) Visar dom senare.. Nu ska jag upp till Nora, hörs!

Pussar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0