Nervös & laddad till 1000.*

Ojojojoj, nu är jag nervös! Jag ska ju sjunga imorgon.. Inför hela skolan + alla föräldrar! OMG iam going to die! Menn jag vet iafall vad jag ska ha på mig imorgon. Det får bli den rosa klänningen, svarta pumps, guld/turkos ring och guld/turkosa örhängen. tror det blir fint :) Jag ska försöka ta bilder.

Och inte nog med att jag slutar! Jag fyller 14 år imorgon. Wiie!!!! Så det ska bli spännande. Men nu måste jag sova. Och jag är inte kristen, inte alls. Men just nu ber jag till gud om att jag inte ska glömma texten imorgon. PINSAMT!

Sov gott sötnosar! Pusssar

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

Lycka till. det kommer gå jätte bra :)

2009-06-10 @ 23:27:07
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: lina sandersson

hoppas att sången giock bra idag! Och grattis på din födelsedag!!

2009-06-11 @ 12:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0