Peace and love everybody!*

Haha, lite härlig rubrik där va? :) Passar ju eftersom jag ska på peace and love festivalen nästa vecka! :D:D
Seegt det där med kameran men jaja..Nu ska jag o Hedvig dricka té & käka bulle.. Mumma! Sen ska jag ta bussen från korsvägen. Sen ska min släkt från mammsens sida komma på kalas;) haha. Ännu mera kakor då. Herregud! Hur mycket onyttigt har jag ätit det sista egentligen? Usch jag vill inte ens veta! Men nu SKA det bli ändring på det. Glass & snacks för vänta till helgerna!

Jaja, nu väntar bulllen! MOHAHAH! mitt löfte börjar SÅ bra..
Pussar

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Okej, va roligt :-) Jag måste säga att du var lite lik Kenza på headerbilden!

(Följ mig gärna via bloglovin så följer jag dig!)

2009-06-18 @ 16:48:11
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0