09-03-20

Heej!
 
Först tänkte jag säga att jag vet inte riktigt vad som hände igår..Jag hade ju studiedag igår så jag och Nora myste med att äta bullar och varm choklad på picnik.:) Och jag hade tagit massa fina kort..som jag hade tänkt lägga upp men ja, em sen vet jag inte riktigt vad som hände. HAha...

Jaja, bilderna får väl komma upp idag istället. Ajuste fyfan va gött att det är fredag. Fast jag har inga planer för ikväll vilket är lite tråkigt, men det är skönt att ta det lungt ibland.
Skön dag i skolan för min del. Slutade tio över ett och hade inte speciellt jobbiga lektioner, jag hade ioch för sig ett so-prov men det var inte så svårt.

Egentligen hade jag velat åka in till stan idag eftersom jag är såååå shoppingsugen.;). Men det blev ej så hann inte planera något och ala slutar typ vid tre och jag pallar inte att åka in så sent.

Hoppas ni får en riktigt go helg<3  ( Kommer bilder nedan.)
          

                                                         Såhär va utsikten!
            


 Såhär fint lyste solen<3


Sötnosen sigge fick åsså följa med.( saken han har runt halsen är istället för en tratt han har nämligen kastrerats:P)

Sötnosen Nora<3

Jag vet as ful bild på mig men den ända som fanns...


Puss och Kram <3

Kommentarer
Postat av: nora

ehm, tck för den bilden xD meen, du är fin som vanligt! <3

2009-03-22 @ 17:04:07
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0