09-03-22

God kväll bloggen min!

Ursäkta för dålig uppdatering. Har inte varit hemma något i helgen och har inte haft en dator tillgänglig heller..
Men jag kan berätta vad jag har gjort i helgen nu istället;).
Jo, för i igår förmiddag var jag med bästa kusinen Helena på Allum. Jag fynda ett par efterlängtade byxor från Vila och ett snyggt linne från H&M. (bilder nedan) Ajuste i fredags var jag och mamsen en sväng till en affär som heter Mejeriet. Dom har bara svenska märkeskläder där och kläderna är ofta lite tuffare i designen.(Me like). Men iallafall hittade jag ett fint linne där från Motels.

Tillbaka till lördagen.. Efter jag och Helena kommit hem från Allum satt vi och läste tidningen HAha. Sen kom mamma och hämtade mig för vi skulle på italiensk middag hos några nära vänner. Vi skulle sova över där så vi kom väl hem nån gång vid tolv imorse. Jag och mamma har varit ute på en mysig skogspromenad. Och nu sitter jag här ;).
Senare ikväll blir det film med Nora snora..:P (Dont take it serious Nora ;))

Nu blir det bilder på kläderna ;D
Först linnet från H&M och byxorna från Vila.



 
Ville bara att ni skulle se hur dom såg ut bak åsså...


Och slutligen det älskade linnet från Motels.


Godnatt på er alla ;) Imorgon är det start på ny vecka..<3

Kommentarer
Postat av: nora

hoho, det är lugnt xD ska jag komma ner? <3

2009-03-22 @ 19:14:24
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0