20 sanningar om mig

20 sanningar om mig:

1.Jag oroar mig för framtiden...
2. Jag älskar glass;)
3.Jag undrar om det finns någon för alla.<3
4.jag undrar hur mitt liv kommer se ut om tio år...
5.Tänker fasiken få bra betyg och en säker framtid.
6.Gråter oftare än vad folk tror..
7.oroar mig för när jorden kommer sluta snurra...
8.Rädd för att föda barn..(hahah)
9.jag vill ha oändligt med pengar.
10.jag vill inte att någon ska behöva svälta.
11.ibland hatar jag mig själv för att jag känner mig ful.
12.Jag längtar till sommaren.
13.Jag tycker att jag har det jävligt bra!
14.Jag undrar hur mitt liv sett ut om jag var född i Gaza.
15.Jag är väldigt blyg.(egentligen)
16.Kan ses som en väldigt glad person.
17.Tänker ibland för mycket.
18.om jag skulle haft en superkraft hade jag velat vara tankeläsare.
19.Jag gillar mig ögonfärg, Haha ;)
20.Vill alltid vara duktig och har höga krav på mig själv.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0