Glasssssss<3



Jag tänkte tipsa om världens godaste glassrecept!

I  receptet  använder dom hallon/hallonsylt som smaktillsats, men jag har även gjort med jordgubbb och det gick minst lika bra! Det man ska tänka på om man tar jordgubb som smak är att man ska ta lite mer sylt, för  i receptet står det att man ska ta en halv dl men ta då istället en hel dl jordgubbssylt. 
Detta receptet hittade jag på: http://www.recepten.se/recept/hallonglass.html
 
Men tro nu inte att detta är det ända goda recept man kan hitta på den sidan. Nej, du kan hitta dom godaste recepten ever! Alla goda kakrecept du kan tänka dig:) Det finns också andra glassrecept, som är mycket goda.
Jag kan slänga in en bild på hallonglassen, men glassen är mycket godare än vad den ser ut på bilden!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, men tro inte att detta ar det enda recept som gar att klamma ner;)

Bra ar det spikat da att kakan bakas till Agnes komme rhem? Sadar lagom varm med mycket vaniljsas:D?

Alksar dig sotnos

2009-03-08 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0