God kvällis ;) Söndag= städdag?

Idag började ju jag dagen med att cykla runt hela byn med Nora(läs nedan ;)). Sen när jag kom hem var jag så trött så jag var tvungen gå och längga mig en stund. Det gick la sådär med att somna men jag log och blunda i en timma iallafall.

När jag gick upp igen så fick jag  veta att min fågelbur som nu står tom :( skulle städasoch att mitt rum likaså. Sen gick jag och Nora ut på en härlig vår promenad. (Ersen det var sjukt fint väder imorse?). Efter det har jag och Nora bara slappat typ.
Men sen händer det ngt konstigt vet ni :) Jo min kompis Hedvig ringer och frågar om hon kan komma och vara hos mig imorgon, jag blev värsta chockad att hon bara ringde helt plötsligt. Asså det är inte så att vi inte träffats på flera år elr så men vi hinner tyvärr inte ses så ofta eftersom hon bor i Göteborg och jag typ mellan Gbg och borås. Och vi båda är väldigt upptagna på fritiden vilket är synd för Hedvig är verkligen en av mina närmaste vänner. Men i vilket fall så skulle hon komma och vara med mig i skolan m.m. Fast lite senare ringer hon och frågar omhon kan komma nu direkt istället för på morgonen :p. Haha, så hennes mamma körde henne hit och nu sitter vi och käkar chokladglass. Mums. Snart måste vi nana såvi är pigga och glaaaaaaada imorgon ;). Haha, men vi ska ju inte ha några "vanliga lektioner" imorgon utan bara nån teater-grej sådet blir nog inte dödstråkigt för Hedvig iallfall.
Haha, naj nu måste vi sova<3
Sov så sött <3                                      Och för ovanlighetens skull ;) en liten bild på mig <3
                                                                 Bilden är från när jag och Nora va i varberg på sportlovet <3
                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0