Godmorgon :)

Godmorgon allesammans! Sovit gott? Det har iallafall jag gjort. :)
Men jag har nog dock sovit lite för lite. Jag var tvungen att gå upp kl:07 imorse pga att jag skulle med Nora ut på promenad med sigge( Noras hund). Nora har också en blogg, jag har en länk med den nere i högra hörnet!

Har ni också svårt för att äta frukost? Det har jag eller ibland har jag och ibland inte, men ofast tyckr jag det är svårt att få ner maten på morgonen liksom som att man är för trött för att tugga, HAaha. Men idag har jag iallfall tryckt ner ett glas brämhults jucie, en kopp té och en knäckemacka. En STOOR knäckemacka. Så nu är jag mätt.:)

Nej nu måste jag gå och göra mig iordning, slutar kl: 14,30 idag så jag kommer hem rätt så tidigt. Då ska mina fina fåglar flytta. Jag berättar mer senare....
Ha en bra dag, puss puss

Kommentarer
Postat av: nora

hoho, det var en trevlig promenad (: Men jag ska ju hjälpa dig, kan du komma upp? är lite trött :P puss <3

2009-03-10 @ 15:15:50
URL: http://enmyrne.blogg.se/
Postat av: Jag

Fin blogg :D

2009-03-10 @ 19:06:33
Postat av: Sara

Uppdatera! :o XD

2009-03-11 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0