Goodmorning ;)

Goodmorning,godmorniing hear the bird is singing glad goodmoring, godmoring, nana.... HAhah sen kan jag inte mer text ;)
Igentligen ska jag kanske säga: Godförmiddag? Eftersom klockan är halv ett. Hmm jaja, eftersom jag vaknade nu så får det bli ett godmorgon från mig.

Igår var det bara jag och mamma hemma. (Mys). Haha, vi båda var typ helt döda av trötthet alltså;). Så vi gjorde nästan ingenting förutom att slappa i soffan.Men även om det kanske inte är det roligaste så måste man faktiskt helt enkelt bara vara ibland.
Som ni redan vet klippte jag mig tidigare på dagen, och sen vid halv:8 skulle jag sminka Nora. För den bajsen skulle på fest hos en kompis, och ja sen vet ni ju förtssättningen på min kväll..

Idag har jag inga speciella planer, men vet att mamma och pappa ska iväg till några vänner. Men jag känner mer för att vara med kompisar och titta på Melodifestivalen. Jag känner verkligen inte för att åka iväg med mamma o pappa och tilbringa kvällen med övermedelålderns människor. Eftersom dom vi ska till inte har några barn så blir jag det enda, (JIppie) . Okej nu var jag lite elak för dom vi ska till är verkligen trevliga, det är bara att jag vill göra något annat. Jaja vi får se hur det blir.

Så vem tycker ni ska vinna ikväll? Själv gillar Sarah dawn finer(stavning?) Och sen så gillar jag Alcasar och Heat. Liksom jag har inget imot Carolina Of ugglas, men jag tror inte att det skulle gå hem i eurovision. Men kvinna i medelåldern i gummistövlar? Och en kort klänning och ser ut som om hon ska börja gråta vilken minut som helst? För det är ju en annan sak för oss i sverige, för vi förstår ju det hon sjunger, men tänk er en peson som inte förstår svenska utan bara hör en massa "Snälla,snälla snällaaa." utan att fatta ett skit vad det betyder? Jaja, jag älskar ändå Carolina för att hon är så personlig och verkar skita i vad andra tycker. Hon är bara sig själv och det gillar jag. Jag tror att antingen tycker man hon är helt bäng i huvet eller så älskar man henne.
Jag är lite spänd inför ikväll. Det brukar ju vara helt oförutsägbart  att veta vem som kommer vinna?  Hursomhelst kommer jag sitta plankad framför tv kl:20.00 ikväll.  Och vem är med mig ;)?

Ha det bäst! Puss o kram.  Vi avslutar med en på mig ;).(trevligt va?) :P
                                                           

                                                                                        
                                                                                         

Kommentarer
Postat av: nora

Jag är på såklart! Jag kommer att sitta där och sucka när måns kommer.. HAHAH xD Men heter hon inte caroline? skit samma (: <3

2009-03-14 @ 17:31:36
URL: http://enmyrne.blogg.se/
Postat av: Tinaaaa

Hur gör du för att få så fin hud!!!?

2009-03-14 @ 17:31:39
Postat av: Svar till Tinaaaa

Först tack så jätte mycket:)

För mig är det viktigt att rengöra huden ordentligt morgon och kväll. Och sedan jag började använda mineral foundation har min hud blivit mycket bättre.Inte alls lika torr och fnasig längre. Sen så är man ju olika i huden, vissa har anlag för mycket finnar och andra har inte. Jag har tur för varken min mamma elr pappa har och har aldrig haft mycket problem med sin hy.

Kram<3

2009-03-14 @ 19:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0