hallojj ;D

Hejsan..<3

Idag har jag frysit ihjäl, jag skojar inte. Även om jag hade en liten dunis under min fjällräven dog jag... Asså hur kallt som helt idag. Lite sjukt att det var blå himmel och sol, samtidigt som det snöade. Haha, jaja hoppas på varmare imorgon. Oj shit jag som har träning ikväll, hur ska detta gå. Jag får väl springa runt i en heltäcknings overall. Eller?

Jag har panik..Vi har massa läxor denna och nästa vecka, och jag har inte ens börjat. Egentligen finns det ingen andledning att stressa upp sig för det går inte snabbare ändå. Ne idag ska jag iallfall börja med so:n och så får vi se hur det blir..

Haha, jag längtar faktiskt väldigt mycket till Göteborg nu. Efter att bara strosa runt och gå i affärer och fika..Åhh jag måste åka in snart. Bara det blir fint väder snart, eller iallfall lite varmare.

Okej nu måste jag plugga så hej läxor och hej då datan och slappa.:(

Puss hoppas ni inte frysigt fast någonstans. ;D
Haha, ja hittade en cool bild på pappsen i någon affär i london, Haha


Haha, och en lika cool på mig..Haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0