Hallojsan ;)

Idag har varit en lång, men soft dag. Efter skolan gick jag och hämtade Julia på fritids och gick hem. Pappa kommer nog hem snart och då laddar jag inför en dundermåltid tacos(stavning?). Jaja, lite plugg  måste det bli ikväll för inte är det kul att plugga imorgon när man är ledig. Än vet jag inte vad jag skall hitta på, jag hade egentligen velat åka till stan men barnbidraget kommer inte förräns på fredag. Så tills dess är jag pank.....usch. Jag måste titta på massa fina vårkläder, har hört att det kommit in en del?
Åhh är inte det, det bästa som finns? Att handla nya vår och sommar-kläder. Jag längtar som fasen till sommare, det bara kittlar i hela mig. På sommarloven är allt så lätt. Man kan ta dagen som den kommer och bara ta det lungt.

Härligt med fint väder idag igen. Och skönt att snön nästan är helt borta. Nu fattas bara att första blommorna kommer.
Jag ska lägga upp lite bilder från idag nedan...

Ha en fortsatt bra dag <3
           
                                        
                                             
                                              
                                                                                        Jag och älsklings Madde <3
                                         

                                                         Jag och Liv med sexiga glasses på tekniken <3
                                            

                                                 På håltimman köpte jag dricka. mahahaha<3
                                            

                                                          Lite bilder från där vi hänger på rasterna :
                                                        Först en bild pålite klasskamrater
                                            
                                            
                         
                                           

                                          

                                         
             
                                        
                                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Signe!

Ser att du startat en blogg, nu kan jag och Agnes hålla koll på dig. Vad söt du är på alla bilder.

kramar/ sofia

2009-03-18 @ 21:02:10
Postat av: Helena

JAG ÄR OCKSÅ LEDIG IMORGON:D Sjukt skönt!

Åhh kära Högen, som man saknar, hrm NAAAAAAAAAAT!;)

2009-03-18 @ 21:03:55
Postat av: Agnes H

Haha gu vilken fin bild på mig xD Vrf blir du så bra på kort men inte jag!!? :D Fin blogg btw :)

2009-03-19 @ 18:52:32
Postat av: SysterYsster

Kanske kande igen ett litet grontbalte lillsyss?!

Va vacker du ar iaf, fast kort frisyr? Signe da maste det vaxt mycket medans jag vat borta och innan du klippte dig. Fint iaf! Hoppas ni fira pappa bra och ge honom en grattispuss fran mig. Pussa mamma ocksa och en stor Pusskalek till dig!

2009-03-19 @ 19:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0