Hästhoppning.

Hello<3

Imorse ringde Helena och frågade om jag ville följa med och titta på när hennes syster Sara skulle hoppa i borås. Så jag gjorde mig iordning (eftersom jag fortfarande var i pyjamas när hon ringde).
En timma senare kom dom och hämtade mig och så åkte vi..Jag va glad över att jag kommit ihåg att ta med kameran så att jag kunde ta några bilder. Men nehepp, det ville kameran tydligen inte för batteriet tog slut på en gång.(typiskt).
Jaja, det gick iallafall bra för Sarah men hon kom inte vidare, fast asså hur lätt är det att hoppa 1.40m ? Jag tyckte hon var duktig som bara vågade hoppa.

Btw så är det fint väder idag,(lycklig). Ajuste igår va jag och mamma i haha, borås och shoppa lite, för min del blev det ett linne och tre nagelack. Asså det är inte så att jag brukar vara i borås men denna helgen har det blivit ganska mycket...Haha.
Undrar om det kommer nått bra på tv ikväll? kanske nån bra film..hmm får se vad jag hittar på.

Ne nu ska jag gå och ta nått att äta. Puss puss.
Moi today ;)

Linnet från igår..Sött vaa?

Och haha, mitt öga(fjortis varning jag vet..men ignorera det ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0