Hemma efter cirkus...:)

Ojojoj, cirkusen var helt fantastisk, alla numren var så bra. Denna gången var det barn med, som såklart var sjukt dutiga. Man tänkte bara; Hmm vad gick fel med mig? :P haha, nej det var jätte roligt. Egentligen skulle jag gå med mammsen eftersom ingen kopmis skulle gå, men sen fick jag veta att Emma(en gammal vänn) inte hade nån att gå med så vi gick tillsammans. Mys på det<3. Tack för en rolig kväll Emma.<3
Somsagt lovade jag att ta massa bilder, men jag måste säga att ingen bild blev bra, ap dåligt ljus och alla blev suddiga, men allt för bloggen;) Jag lägger upp några iallfall.




Har ni sett kossor på cirkus? :P


Lilla kusinen rider kamel

 Ännu en bild

Kineser hänger i stora gummiband :P





Tältet ser väldigt litet ut, men det var väldigt stooort. Bilden är mörk, jag vet..


Kanske inte världs-bäst kvalite på bilderna, men det var iafall bilder;)
Nu ska jag gå och lägga mig, har ett mysigt biologi-prov som ligger och väntar imorgon.....
Sov gott & pussar<3

Kommentarer
Postat av: Johanna, i din klass. :P

Höhö, man ser ialf lite på dina bilder... :P Mina blev typ.. Mega konstiga! :D

2009-04-01 @ 16:59:20
URL: http://joohannah.devote.se
Postat av: Svar: johanna

Hahaha, ja lite ser man ;)

2009-04-01 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0