Jag är så LAT.(förlåt för det)

Heej, asså jag blir så arg på mig själv, liksom jag säger till mig själv hela tiden komigen nu signe nu sätter du dig och skriver på bloggen. Men på något konstigt sätt kommer det alltid något imellan. Som exempel dom senaste dagarna har jag varit beroende av Breaking Dawn(fjärde boken i twilight serien) som jag beställt på biblioteket för fem veckor sen.
Åhh, jag är helt kär i böckerna, man önskade att något sånt skulle hända en själv, fast jag som är väldigt mörkrädd hade nog blivit ännu mer rädd om jag visste om att vampyrer o sånt fanns på riktigt. Men shit asså författaren (stephenie meyer) hon skriver så verklighets troget.
Jippie vet ni vad jag fick veta alldeles nyss? Jo, för den Breaking Dawn som jag betsällde på biblioteket var på engelska så jag och Nora beställde boken på en internet affär på svenska. Och nu så fick jag höra att dom har kommit, liksom vi beställde dom iförrgår. Jag trodde det skulle ta mycket längre tid, så jag blev lite chochad. Jaja, nu kommer väll jag bära runt boken vart jag än går och bara läsa,läsa och läsa. Men jag vill ju på ett sätt inte att den ska ta slut, för då finns det ju ingen mer bok i den serien att läsa,(buhu). Jaja, nog om det.


Dom senaste dagarna har det kännts som att "Nu är våren här" . Eftersom det äntligen kommit lite sol och det luktar sådär typiskt vårigt. Men idag när jag sitter lektion och tittar ut genom fönstret ser all SNÖ som faller till marken blir jag så arg. VARFÖR KOMMER ALL SNÖ NU? VARFÖR? Nu vill man ju ha sommar och sol. Inte is och slask. Kommer bli väldigt kul att träna i detta ikväll. Fast frågan är om det blir någon träning för någon måste ploga hela planen isåfall.
Nej, vi får hoppas att våren kommer snart på riktigt. Annars blir jag deprimerad.

Just nu sitter jag och käkar (förovanlighetens skull) en pan pizza. Vår familj har ingen micro så därför är det lite svårt att värma sånt. Och jag brukar inte, eller nästa aldrig äta halvfabrikat, men idag gjorde jag det och jag måste säga att det är väldigt gott. Den pan pizzan som jag äter nu heter grandiosa, och är vesuvio smak. Vesuvio är den godaste pizza-smaken enligt mig, jag tycker kebab och sånna pizzor men jätte mycket fyllning är alldeles för mycket.

Egentligen borde jag inte sitta och blogga nu för jag har massa läxa att göra tills imorgon, men jag har svårt at låta bli+ att jag lovat mig själv att idag SkA jag skriva i bloggen.
Fast detta inlägget får räcka, just nu iallafall. För nu måste jag verkligen plugga, men man vet ju inte. Jag kanske hinner klart med läxorna i turbo fart? VI får se hur det blir. Nu ska jag pluggeliplugga gärnet. Ha det så bra Puss puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0