Let's Dance final!

Heej.

Idag är jag lessen..För det har snöat...
Åh jag blir så arg, liksom varför ska det snöa nu???? Nu ska det vara sol och fågelsång jue. Jaja, nu har det börjat regna istället så jag hoppas att snön är borta imorgon.
Iskolan idag var vi på nån teater som handlade om en kille som varit så full att han inte indes vad som hänt kvällen innan. Hans kompis sa att han hade haft sex med massa tjejer m.m. Sen så fick han en könssjukdom och när hans pappa blev jätte arg när han fick veta detta. Då rymmer han typ hemmifrån. Em ja...jag tror det var ngt sånt. Den var inte jätte intressant men helt ok.

Let's Dance final ikväll. Vem vinner? Själv tycker jag Laila är helt självklar! Sjukt duktig. Och visst Magnus kanske är duktigt om man tänker på hur stor han är men asså Laila är faktiskt mycket bättre...
Jaja, jag kommer iallfall sitta bänkad med glass och chokladsås, mums.:)

Oj nu börjar det..ses och puss och kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0