Signe (L)Vårväder(L)Gott mellannmål(L)

Åhh jag är så lycklig, eller jag känner mig lycklig för det är sååå fint och härligt väder :)
Idag har solen varit framme hela dagen och lyst upp! Och som sagt hade ju halvdag idag. Klockan är halv sex och solen skiner fortfarande:) Hoppas det håller i en timma till för då blir det fotbolls träning för min del.

En annan sak jag älskar är gott mellanmål. Det är jag mumsar på just nu. Mitt mellanmål är: Blåbär och hallon-smoothie, miniknäckemackor med ost och paprika och självklart en cup of thé.Mumma!
Jag har läxor inom biologi tills imorgon vilket är JÄTTE kul(not).

Ohh shiiet va mycket klockan blev träningen börjar om en halvtimma och måste fixa lite stuff innan.
Ha det så bra och checka in mina bilder på mitt mumsiga mellan-mealisss;)

                           
                                 
                                                        vackra vårvädret <3

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0