Tired as hell!!!

Omg vad jag är tröötttt. Har nog aldrig varit såhär trött förut. Haha, ni kanske undrar varför? Jo, andledningen är att det skulle komma två friidrotts tränare som skulle prata med dam, herr, f-15 och p-16 om olika tränings tekniker..PRATA trodde jag, men nej vi skulle tydlligen göra världens mördartränings pass i en och en halv timma. Fyfan, det var det jobbigaste jag gjort i hela mitt liv, och jag skojar inte...

Men det var väldigt härligt väder fast man blev jävligt varm. Det kommer vara nått liknande nästa vecka igen. Jag tror jag ska gå, för det är faktiskt väldigt bra träning. Men först får vi se om jag ens kan gå ordentligt imorgon, hmm man ska nog inte hoppas för mycket, ;).
Usch imorgon är det skola igen, men det är bara bita ihop och tänka på att det bara är en vecka kvar och sen lov. Sjukt fort det har gått egentligen..liksom snart är det påsk. Och sen kommer sommaren, härliga, vackra sommaren..<3
För min del blir det mest plugg ikväll. Har lite saker att lämna in i veckan. Men det blir säkert bra...(hoppas jag) ;)
Ha en trevlig söndag..<33Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0