Trött och väldigt mätt.....

Heello bloggen! Detta är mitt premiär inlägg, :D . Haha, just nu är jag lite osäker om jag ska skriva om en sak speciellt, eller om bloggen ska handla om allt mellan himmel och jord. Fast egentligen bara från att jag går upp på morgonen till att jag går och lägger mig.
Just nu är jag väldigt och jag menar verkligen väldigt MÄTT. Jag har ätit alldeles för mycket. Ni vet när ni äter och känner att ni är mätta men ni fortsätter ät pga att det är så gott. Men efteråt när man känner att magen ska sprängas och att man bara vill få upp allt man ätit ångrar man att man inte slutade äta när man var mätt. Plus att jag är väldigt trött, och jag blir inte piggare av att jag ska upp klockan sju imorgon bitti för att spela fotbollsmatch kl:8. Arrggg, vrf,? vem är så korkad att man sätter en så tidig match på en söndag? VEM?!?  Jaja, det är väll bara att acceptera att man kommer vara helt slut imon.  Får väll spela så bra jag kan. Kommer antagligen snubbla 1000 gånger.
Jaja, nu är klockan mycket, OJ shiiett jag kommer vara helt död imorgon jag kommer vara som en levande zombie. Nej, nu måste jag gå och lägga mig.
Men bloggen vi ses imorgon hinner kanske skriva lite imorgon bitti innan vi åker. Men vågar inte lova något.
Sov så gott! Pussar och kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0