Trött varning!

Mysigt med Hedvig idag :) Först var hon med mig i skolan där vi hade teater hela dan. Sen gick vi hem till mig och gjorde pannkakor. Mummma. Sen så skulle hon hem för att jag skulle på träning, så jag följde henne till bussen och hade tänkt gå direkt till träningen men får då ett mess om att det inte blir någon träning:( Faaan rent ut sagt vad jag blir arg..Asså vi måste ju börja träna med laget nu liksom vi har haft en träning ute tillsammans än så länge och matcherna börjar ju nu.:S jag fattar inte vad dom håller på med. Jaja det var bara att traska hem igen. Nu har jag tillbringat kvällen med att titta på massa: "Sanningens ögonblick" på kanal 5.se. Haha och såklart lite wipeout. Asså det är sjukt hur något kan vara så kul att titta på. Jag håller ärligt på att kissa ner mer av skratt.
Dålig uppdatering idag jag vet.. Men jag tycker det är kul med bilder i inläggen och jag har ingen bra kamera att ta bilder med så jag har typ bara gamla. Aja nu måste jag gå och lägga mig, och jag ser verkligen fram imot att gå upp kl:06:30 "verkligen". Men vi har iallafall halv dag så det är ju skönt. Slutar vid tolv tror jag ::)
Sov sött hoppas dagen varit bra<3
                                                           Bild från när jag var i London<3 (saknar)
                                                                

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhh jag åker till London om mindre än 2 månader nu:D:D Som jag längtar!

Du verkar ha en soft vecka, själv har man praktik i en månad, ganska soft det med:D<3

2009-03-17 @ 18:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0