Twilight is over...:(

God Kväll bloggen.

 Jag är lite deprimerad just nu. För nu har jag läst ut alla twlight-böckerna oc jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag får väl otåligt sitta och vänta tills alla filmer kommit ut eller något. Men ja är iallafall glad över slutet. Jag tycker det slutade helt perfekt, vilket är bra, det hade varit fruktansvärt jobbigt om det hade slutat på något annat sätt. Men för dom som inte läst böckerna så säger jag bara LÄS. Jag har läst många böcker (för jag älskar skönlitteratur) och denna serien är lätt den bästa jag läst. Man blir  skänslomässigt berörd och allt är så verkligt, som om det vore självklart att det verkligen finns vampyrer,varulvar m.m. Jag är iallfall säker, men jag ska inte tänka på det för mycket tror jag för då kommer jag bli mer mörkrädd än vad jag redan är, och jag lovar jag ÄR verkligen mörkrädd. HAha, nästan skrattretande faktiskt,jag fattar inte hur jag kommer klara mig sen när man ska bo i egenlägenhet åså. Naj, jag får bo i ett kollektiv.

Idag har jag äntligen klippt mig. och det var verkligen på tiden mina toppar var helt frasiga, Haha ja ni fattar mitt hår var helt enkelt inte helt OK. Men nu har jag iallafall klippt mig och jag har dessutom klippt mig kort. Hjälp jag vet inte om det är för kort...Men det handlar väll om en vanesak. JAg är ledsen men jag har ingen bra kamera att ta bild med så för tillfället har jag ingen bild på min nya friss.
Åh, min ögonlock vill bara bli tyngre och tyngre, men det ska blir skönt med sovmorgon imon. Och förövrigt har jag inget bestämmt i helgen, vilket är skönt! Jag orkar inte med att hela tiden ha saker bestämda jag blir så stressad, men jag hatar att vara rastlös jag måste alltid vara sysselsatt med något. Det bästa med helgen är att man kan förtränga skolan ett litet tag, men paniken kommer alltid smygandes på söndags kvällen. Men man överlever. Man ska vara glad att man är född i sverige och att man har det bra.  Men man glömmer lätt bort hur bra man har det.

Jaja, jag får se vad jag får vad jag hittar på imorgon, jag kanske bara är hemma och slappar.
Nu blir det sängen för min del och ni för sova så gott! Ha en bra helg<3
Jag och min kusse Helena<3 SAknar henne mycket!<3

Bilder på mig och Helena <3  Saknar henne mycket!<3  (Hon är inte död elr så men vi har bara inte träffats på länge)

Kommentarer
Postat av: nora

Naw, du med (: är du uppe nu? <3

2009-03-14 @ 01:06:06
URL: http://enmyrne.blogg.se/
Postat av: Helena

Köpte den sista Twilight boken igår, har precis börjat läsa den lite. Woho min helg är räddad! Haha:)

Jag har faktist inte heller något bestämt ihelgen, (förutom twilight då, haha) skönt med en weekend off liksom!Men som jag skrev på facebook så måste vi synas snarast, saknar dig med!! Fin blogg btw<3

2009-03-14 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0