Vädret=BAJS

Hello! Just nu sitter jag och min kompis Nora vid varsin dator och dricker té eller vi ska dricka té så fort någon av oss orkar resa sig och göra det. Jag vet vi är så lata men jag har faktist en andledning att vara trött.
 Jo för imorse så var jue jag tvungen att gå upp sju för att jag skulle spela match,(se nedan).
 Men även om vi inte vann så kämpade vi jätte mycket. Och vi var jue faktist bara en avbytare.
 Men jag säger bara en sak, VÄDRET! Va fanken hände med det?
 Jag skojar inte, asså först blir det snöstorm, sen regn, snöstrom igen och tillsist lite regn.
 Liksom vad vill vädret mig igentligen? Åhh, jag blir så irriterad. Just nu vill jag bara ha SOMMAR!
 Längtar inte ni efter att bara kunna slappa och sola och bada? 
Jag är så avis på min syster, hon är i Costa Rica. Den fubben. Hon ska vara där i tre månader.
 Hon åkte i slutet av Januari och kommer hem i slutet av April. Och idag fyller min älskade storasyster 21 år, så därför tycker jag vi alla hurrar för henne: Hurra,Hurra,Hurraaaaaaa. Jag längtar enormt mycket efter henne, men hon har det tydligen bra och det är huvudsaken. Shiit jag kan inte tänka mig att hon är 21år nu. Helt ofattbart. Haha hon börjar ju faktist bli vuxen.

Nej, nu ska jag resa mig och göra iordning en kopp té, eller ska jag ta brämhults jucie? HAha, vilket ilandsproblem. Nej nu har jag bestämt mig, det får bli en kopp té.  Ha en trevlig kväll och njut av den sista ledighet ni har för imorgon börjar skolan, Urrk! Själv ser jag fram i mot en trevlig kväll med plugg (prov på tisdag) och tv. Yeey ;D
Puss och kram <3


Gammal bild från kroatien, från båten vi åkte med! Längtar tillbaka.<3

Kommentarer
Postat av: nora

jaa, men då kan hon ju köpa ut åt dig! xD haha, jag kommer ner så fort mitt ben har vaknat (:

2009-03-08 @ 18:30:15
URL: http://enmyrne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0