Våffeldagen(09-03-25)

Hejhej.
 
Våfflor är verkligen super mumsigt. Men bara dom typ tre första...Sen känner man sig lätt illamående och äcklig! Haha, jag gör det iallfall. Vet ej varför men jag fortsätter ändå äta även om jag är mätt, bara för att det är så gott :P.
Ne, just nu är jag proppmätt och det känns som om jag aldrig mer kommer vilja käka. Hahaha. Men åh vad det var värt det ;). + att det är faktiskt bara en våffeldag om året :). (kan skylla på det).
Imorgon är det torsdag och det betyder att det bara är en dag kvar till HELG. Jag får se vad jag hittar på, jag är dock väldigt sugen på att åka till göteborg. Någon som är med mig? :).

Nu ska jag gå och titta ppå någon konstig film med pappa ;). Hhaah, jaja, den heter(tror jag)slaget vid Poltava.

Puss och sov gott! Hoppas ni haft en trevlig dag.(P.S om Agnes min syster läser detta vill jag påminna henne om att hon har en familj hemma i Sverige som gärna hör av henne..;):P
Mumsig våffla med grädde och sylt..Såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0