A Cinderella Story *

Efter skolan gick jag & Madde hem till mig. Vi är båda helt slut så nu myser vi i soffan med film, muffins och té, Mums! Filmen vi tittar på heter A cinderella story, en typiskt tonårsfilm. Den är en modernare version av Askungen :p Den är inte jätte bra men den är ganska mysig. Jag har sett den flera gånger, HAha. Hillary Duff spelar huvudrollen.
Hur har er dag varit? Bra, hoppas jag! Ses senare Pussar<3
nu var det slut på mufins..

Dagens outfit. Det blev oerhört fula bilder men :P ...;)

T-shirt: Ekoloiskt från Svea.
Kjol: H&M

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag tycker nog att outfiten till höger är snyggast! Den vänstra skulle passat bättre om du haft ett tajtare linne:)

Och jag älskar A cinderella story sååå mysig!<3

2009-05-11 @ 16:41:06
Postat av: Till Helena!<3

Elr hur. Jag hade tröjan utanför(bilden till höger), eftersom det blev för veckat under kjolen med en sånn luftig/stor tröja :P ;)



Ja den är MYYS<3

2009-05-11 @ 17:38:22
URL: http://signegry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0