Bilder...*

Usch, jag tycker det är så tråkigt med inlägg utan bilder.Jag  har ju ingen bra kamera + inga batterier. GAAH, jag blir så arg på mig själv, måste skärpa mig! Har blivit riktigt lat med bloggen det sista.. Sen fattar jag att det inte är lika kul att läsa utan bilder.
Idag har jag varit och ridit iallafall. Sen skulle jag egentligen tittat på damlaget som spelade match, men ändrade planer där. Ikväll blir det mys med systern & Glass ;) O såklart hallonsås till, verkligen ett tips! Häll bara hallonen i en kastrull och värm..Sen när hallonen blivit lite mosiga kan du röra om lite. Servera med vaniljglass. Hur gått som helst!  O om du tycker det blir surt häll i lite socker bara, själv tycker jag den söta vaniljglassen kompenserar det sura väldigt bra.^^
Ha det gött ;) Pussar!

Kommentarer
Postat av: kicken

Det låter supergott (hallon+glass) synd bara att man ska ha alla dessa dumma allergier :S

2009-05-03 @ 19:00:22
URL: http://kickenscrappar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0