Brunch( Svenska: Frunch) + Bio

Haha, asså idag har jag varit på födelsedagsbruch hos Nora som fyllde 15 år:) Mysigt!  Sen åkte gick mamma, jag, Helena, o hennes mamma Missan på Bio. Vi brukar ha små"kusin träffar" ibland! Då hittar vi på roliga aker som att gå på bio, bowla elr bara gå på stan. Vi såg filmen Änglar & Demoner. Den var jätte bra & spännande!  Mycket sevärd. Ganska lång, tr timmar men det kändes inte som det :P
Jaja, men vet ni en sak jag blir SÅ irriterad på? Jo, att den bärbara datorn dampar! Internetet funkar inte..:( Jag är skit lessen för jag har ju alla mina saker där på o jag gillar inte denna datorn som jag måste vara på nu. Ne, vi måste se till att fixa internet snart innan jag går i spillror ;D haha. Det tror jag inte jag kommer göra, men det är iallafall därför det inte blir så många inlägg...För hur kul är det utan bilder? Och sen så är detta tangentbordet SÅ obekvämt att skriva på. Haha, vilka ilamdsproblem men ändå!

HOppas ni får en mysig fredagskväll, Pussar Signe!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0