Chokladmuffins & vackra drömmar *

Ojojoj, nu är jag mätt & belåten ^^ Men tyvärr blev muffinsen inte så kladdiga som jag velat..Det är ju godast om dom inte är helt klara utan kletiga i mitten :P Jaja, vilka ilandsproblem egentligen..! Förutom att äta muffins tittade vi på VÄRLDENS sämsta amerikanska komedi, den handlade om..hmm.. vad handlade den om? Allt bara va en enda smet, alla var tillsamans med alla, alla var otrogna, man gifte sig efter att ha känt varan i en dag. Ja, ni fattar. Dålig film helt enkelt! Nu undrar väl ni: Men vad heter filmen? & jag på det kan jag svara, bara för att ni ska veta vilken film ni aldrig ska titta på! Filmen hette: "She's the one", elr på svenska "Hon är min".
Sov så gott nu<3

Mina fina muffin's ;)


Och den sämsta fimlen EVER!(lova mig,se den ALDRIG!)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jisses så sugen jag bleeeev!!

2009-05-11 @ 01:30:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0