Gäsp*

Ögonlocken känns tunga, bokstäverna på tangentbordet blir suddiga...Trötthetstecken? Jag tror det..:P
& jag tror att det blir sängen snart för min del. Ska upp vid tio imon. Sen ska jag åka med Helena till Allum<3 Det ska bli jätte roligt. Jag är så shopping-sugen! Även om jag tycker det är mysigare att gå runt på stan såkan det vara skönt att ha alla affärer på samma ställe, ex: Nordstan & Allum.. Fast jag gillar inte Nordstan, bara Åhlens City ;) Men allum är faktiskt ganska trevligt & fräscht men dom måste göra ngt åt caferna. Det finns inget mysigt café där. Jätte tråkigt! Ne, nu ska jag slummra in i min skönhets-sömn 6 flyga ivägtill drömmarnas land.
Sov så gott, Puss på er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0