Godmorgon *

Godmorgon, godmorgon. När jag vaknade & såg att klockan var halv tio tänkte jag;Men vad tidigt jag kan inte gå upp nu! Men sen tänkte jag efter..Hur länge har jag sovit. Då kom jag fram till att, jag faktiskt hade sovit i elva timmar! Sjukt... Men väldigt behövande, & skönt. Men jag tror jag har sovit för mycket, liksom jag är trött även om jag sovit så länge.
Nog om det. Iadg ska jag som sagt till Allum med Helena. Hoppas det kommit in lite fina vår/sommar-kläder sen sist. Men det är synd att dom inte har BR där. (ni vet leksaksaffären ;) Asså inte så att jag brukar hänga där inne men jag köpte min rockring där & nu har den gått sönder :( Den va en sånn vatten-rockring så nu har den börjat läcka.. Så jag vill ha en ny, för den kan ju inte gå söner bara efter några dagar? Jaja, annars är jag sugen på ett par fina skor, linnen, klänningar m.m Snart är det ju skolavslutning & min födelsedag ;) (11 juni) Så  jag måste hitta ngt fint att att på mig!

& nu till dagens fråga! Jo, för liksom om jag ska ha dagens fråga så skulle jag vilja att ni svarar, annars är det ingen ide..Så dagens fråga blir & försök att svara nu :): Vill du ha dagens fråga eller inte?
Så nu kan ni skriva va ni tycker. För det blir ju lite löjligt att ha dagens fråga & sen så är det bara två som svarat?

Jaja, nu blir det frulle för min del.. Hoppas ni får en underbar dag! Vädret verkar ju ha blivit bättre?
Pussar<3

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Söt blogg! :)

Ha en bra dag.

2009-05-09 @ 16:03:11
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0